Bumerang - Yazarkafe

23 Ocak 2014 Perşembe

PIRILTILI TELEFON KABI YAPIMI


PIRILTILI    TELEFON  KABI  YAPIMI


       Eski telefon kılıfınızdan sıkıldınız mı. Simler artık her yerde  telefon  kılıfında neden olmasın. Bizde kızımla birlikte bir çalışma yaptık. Bakalım beğenecek misiniz 
       malzemeler
       tutkal
       dilediğiniz renkte sim
       sprey vernik


      Yapımı çok kolay .Telefon kılıfının üzerine bölüm bölüm tutkal sürüp sim döküyoruz. Daha sonra iyice kurumasını sağlayalım. İyice kuruduktan sonra üzerine sprey vernik sıkıyoruz. Sprey sıkılmazsa simler dökülüyor.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Telefon kılıfı hoşumuza gidince hızımı alamayıp  benim terlikleride yeniledik.
 

 

 

 
 
 
 
 
 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

çok beğendim. galiba bu simler, telefondan,terliklerden sonra daha çok yeri süsleyecek gibi. ellerinize sağlık. bir de yorumlardan sonraki harf doğrulamayı kaldırırsanız gerçekten çok yaralı oluyor, yorumcu açısından. tecrübeyle sabit. sevgiler...

mineninhobileri dedi ki...

beğendiğine sevindim. şimdilik başka bir yerde kullanmayı düşünmüyorum. ama zaman ne gösterir bilemem. yorum onayına gelince blogspottan önce blogcuda yazıyordum. alakasız ve seviyesiz bir yorum aldığım için böyle bir yol buldum. teşekkür ederim. sevgiler.

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Elinize sağlık her ikiside çook güzel ama telefon kılıfına bayıldım sevgiler

neslihan'la hayat dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende nasıl kendim telefon kılıfımı farklı süslerim diye düşünmüştüm paylaşımınız için çok teşekkürler....