Bumerang - Yazarkafe

1 Ekim 2007 Pazartesi

GÜLLAÇ



MALZEMELER

250 gr Güllaç
1750 gr Süt
3 Bardak şeker

YAPILIŞI

Şekeri sütte eritelim. Sütü ılıyıncaya kadar bekliyelim. Süt çok sıcak olmayacak.Güllaçtan bir yaprak alp ılık sütün içinde her tarafı ıslanacak şekilde ıslatalım.Yuvarlak bir tepsiye ıslanan güllaçları alalım.Bu işlemi güllaç yaprakları bitinceye kadar devam edelim.En kısık ocakta güllacın her tarafını sırayla pişirelim.Çok pişmeden hemen kabarcık çıkınca alalım.Güllacımız hazır afiyet olsun.

4 yorum:

Özlem Ceylan dedi ki...

Merhaba canim yeni blogun hayirli olsun.ellerine saglik gullac cok nefis olmus yiyenlere afiyetler olsun.sevgiler

Unknown dedi ki...

Taa Afganistan'da güllacı nereden buldun merak ettim hemşerim. Çok ta severim güllacı keşke sadece Ramazan'da değil de her zaman bulup yapsak değil mi? Ben de çok seviniyorum Eskişehir'li blogcuları görünce, sevgiler..

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM YENİ BLOĞUN HAYIRLI OLSUN BENDE BUGÜN GÜLLAÇ ALDIM BİR ARA YAPACAĞIM BURASI ÇOK KOLAY DEĞİLMİ
ARKADAŞIM HAKİKATEN AFGANİSTAN NERDEN ÇIKTI PROFİLİNDE AFGANİSTAN YAZIYOR

mineninhobileri dedi ki...

arkadaşlar afganistanı görünce bende çok şaşırdım.afganistanla hiç alakam yok.yeni bloğumdaki acemiliğimden kaynaklandı.hemen değiştirdim.yorumlarınıza çok teşekkür ederim.