Bumerang - Yazarkafe

23 Ekim 2007 Salı

MUM YAPIMI


Sonunda mumda yaptım.Bakalım beğenecekmisiniz?Yapımı hiçde zor değilmiş.Herşey hobi marketlerde hazır olarak satılıyor.Parafini benmari usulü eritip kalıplara döküyoruz.Soğuduktan sonra kalıpları ters çevirerek çıkartıyoruz.Ben daha çok yüzen mumlar yaptım.Aslında bilerek işe başlamadım.Malzemeleri aldıktan sonra internette bir araştırma yaptım.Fakat hiç bir şey anlamadım.Yapım konusunda bildiğiniz siteler varsa banada bildirirseniz çok sevinirim.



Bunlar mumun ana malzemesi .İçindekileri benmari usulü eritiyoruz.


Erittiğimiz parafinin içine aldığımız kokuları hangisinden ister isek ilave
ediyoruz.


istenen renkteki boyayıda ekliyoruz.


Daha sonra plastik kalıplara döküyoruz.


Kuruduktan sonra kalıptan çıkarıyoruz.






Bir poşetten 48 tane yüzen mum çıktı.


3 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ARKADAŞIM YENİ BLOĞUNDA GÜZEL OLMUŞ SEN ÇABUK ÇÖZDÜN BLOGSPOTU ELİF VE EMRE'Yİ ÖPÜYORUM

Adsız dedi ki...

kalıpları mnereden aldın lütfen söyler misin

mineninhobileri dedi ki...

kalıpları hobimarketlerden bulabilirsiniz.benimkiler semih yenerden.