Bumerang - Yazarkafe

25 Aralık 2008 Perşembe

AYŞE TÜTERDE BENİM RESMİM


ARKADAŞLAR AYŞE TÜTERİN KULLANDIĞI ETİMEK PASTASI RESMİ BANA AİT. Merhaba arkadaşlar.Uzun bir aradan sonra tekrar bloğuma birşeyler eklemeye karar verdim. Bu uzun arada kızım OKS sınavına girdi ve güzel bir okul kazandı.Çok şükür emeklerimiz boşa çıkmadı.Tabi siz haklı olarak yukarıdaki gazete resmini neden sayfama eklediğimi merak ettiniz.Bu resmi ekledim.Çünkü yukarıdaki ETİMEK PASTASI tarifindeki resim bana ait.Bende görünce çok şaşırdım.AYŞE TÜTER benim takip ettiğim tariflerinden yararlandığım bir yemek ustası. Hem sevindim benim resmimi kullanmışlar diye.Hemdeüzüldüm çünkü başkalarının resimlerini kullanarak böyle bir sayfa oluşturmasına.Demekki internete girip rasgele bir yerden tarif başka bir yerdende resim indirim üzerinede AYŞE TÜTER DİYE YAZIYORLAR .Gerçekten büyük hayal kırıklığına uğradım. AŞAĞIDA BENİM TARİFİMİN LİNKİ VAR.http://mineninhobileri.blogcu.com/etimekli-pasta_2041563.html


2 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

gerçekten çok üzüldüm...çünkü ayşe tütere yakıştıramadım...işte emek hırsızlığı...seninde ellerine sağlık arkadaşım...

Butikpartim dedi ki...

Evet çok yanlış,en azından izin istenebilirdi.Bu arada tarif çok güzel..